Älyttääkö?"Tekoälyn käyttö töissä ärsyttää opiskelijoita lähes kaksi kertaa enemmän kuin muita ryhmiä. 72:ta prosenttia ...

Älyttääkö?"Tekoälyn käyttö töissä ärsyttää opiskelijoita lähes kaksi kertaa enemmän kuin muita ryhmiä. 72:ta prosenttia opiskelijoista ärsyttävät oikeistopuolueet."#tekoäly #AI #politiikka yle.fi/a/74-20233288Sodat, itsekkyys ja puhelinmyy...

Read Original

Related